Wednesday, February 9, 2011

ron 95 atau 97 lagi baik.

Pagi betul gua bangun pagi tadi. Pagi pagi ni orang tua tua kata murah rezeki.Masuk je kelas lecture gua sibuk sembang pasal ron minyak. Gua memang tak ambil pot sangat dalam hal-hal ron ni sebenarnya.Ada yang kata SHELL tu lebih kilometer.Itu gua tak berapa pasti, tapi kalu nak tahu cubalah sendiri.  Apa yang gua  hairannya bab yang gua belajar pagi tu pendek je , tak sampai pun tiga mukasurat. Dia punya sembang pasal minyak boleh bawak ke dua hari mendengarnya. Kalah Khairi Jamaluddin bagi ceramah. Kalau nak tahu sangat pasal ron minyak  gua boleh tunjuk. 
Nah amik kau!


Hah baca sendiri. Malas gua nak cerita pasal Top Dead Centre kat sini. Gua dulu pakai Dispet Bukan Perlumbaan (RON25+RON97) je. Tak ada pun nak bising-bising. Ni lagi satu motor gua pakai RON100-105 sebab motor racing. Lagi pening kepala. Tiap-tiap bulan gua kena order petrol dari Jerman.

No comments:

Post a Comment