Friday, February 11, 2011

kembar Obama

President Amerika siapa yang tak kenal.Kalau gua cerita panjang lebar sampai 5km pun tak guna.Semua orang kenal si Obama tu.Tambah-tambah dia ni sorang je 'malap' atau kurang pencahayaan lampu dalam bayak-bayak presiden Amerika.Dengar cerita si Obama ni ada banyak orang kembar. Dekat dekat belah Indonesia ada sorang memang agak serupa la juga.Siap masuk surat khabar lagi.Memang nak mencari publisiti murahan betul kata orang tua-tua kampung gua.

Gua terkejut juga bila dengar dekat Malaysia pun ada juga kembar si Obama ni.Bila gua teliti betul-betul gambar dia, memang ada chemistery 90% sama macam Obama tu.Satu je gua takut pasal hal ni.Takut-takut geng-geng Taliban salah serang hendap orang pula.Kalau tak percaya lu orang tengoklah sendiri senibina rupa kembar ni lepas tu pandai-pandailah menilai ikut cara masing-masing.Tapi gua hairan kenapa kembar Obama Malaysia ni tak nak masuk surat khabar.Dah glamour agaknya dak.

    *notakaki:-  gua rasa mamat ni selalu berpeleseran dekat area Batu Pahat, tak pun belah -belah Laka Selatan .
                              
       


2 comments:

  1. gua slalu tengok beliau berkempen kat batu pahat..
    last2 lari kat siam..x tau pe pasal...
    hahaha

    ReplyDelete
  2. siam tu tempat beliau cari makan

    ReplyDelete