Thursday, February 10, 2011

makan besar

duduk dari sebelah kiri:- chip halis(adik abby yus),apix WDV, adham besar(kaki pukul),zambrotta...(yg belakang-belakang mintak maaf gua dah tak  ingat)
   duduk dari sebelah kanan:- halim(businessman), wan kulai(rambut yang paling lurus abad ni)



 Gambar ni gua sempat snap time budak-budak manufact 'makan besar' sempena Tahun Baru Cina atau bahasa moden (CNY). Dalam ramai-ramai tu ada lah terselit sorang dua budak current yang dijemput khas.Identiti memang kena rahsia kalau tak dianggap murtad kos pulak.Gua memang tak berani nak cerita panjang pasal hal makan besar ni.

Memang perjumpaan sebegini 'private' sebenarnya.Gua je yang curi-curi snap time kutu-kutu ni tengah ralit melayan juadah yang enam bulan sekali baru dapat rasa.Lagi ralit bila dengar si Zambrotta tu gebang.Kalau si Apix WDV tu konpem hancing punya kena kencing.Lagak diorang punya makan besar ni gua tengok dah macam geng kaki pukul pula, tapi bukan mat rempit la. Semua meja kat KFC tu disapu bersih oleh kutu-kutu ni.Nak makan meja ke nak makan ayam tu gua tak pasti.

No comments:

Post a Comment