Wednesday, March 23, 2011

target

Fenomena yang melanda gua sehari dua ni adalah gangguan bekalan air.Antara sebab-sebabnya gua tak pasti lagi.Mungkinkah berlaku kerosakan kepala paip utama di tong besar-besar bas yang membekalkan air ke kawasan perumahan gua adalah persoalan utama bagi gua.Persoalan sampingan yang juga boleh diambil kira adalah kebarangkalian Brader Klang tidak membayar bil air langsung selama tiga bulan ni ataupun Budak Sepang mandi 15 kali sehari sampai kering air dalam tangki simpanan.Dahsyat gila budak Sepang ni. Power....power....

Jadi, seperti orang kebanyakkan, gua juga mempunyai cita-cita atau lebih elok digelar target jika bekalan air ini disambung semula.

Antara Target gua :-
1. membasuh muka(gosok gigi jika ada bekalan ubat gigi)
2.membasahkan rambut supaya kelihatan seperti sudah mandi
3.panaskan air untuk dimasak maggi
4.membasuh pakaian seperti ibu-ibu dirumah
5.mempergunakan toilet sebaik-baiknya
6.mandi jika berkeinginan

Jika bekalan air ini masih tidak disambung lagi, nescaya gua akan sambung tidur semula.

No comments:

Post a Comment